Інноваційна діяльність стає приоритетною в системі зростання наукового,
економічного та соціального потенціалу країн. Вона полягає у розробці та
реалізації нововведень, які призначені покращити рівень життя суспільства.
Мета курсу полягає в набутті студентами знань і навиків, необхідних для
постановки, розв’язування та аналізу результатів задач оптимізації, які
постають при впровадженні нововведень, системного аналізу інноваційних
процесів.
Для освоєння
курсу необхідно знати відомості з математичного аналізу, методів оптимізації та
базових економічних дисциплін. А саме методів лінійного, нелінійного та
динамічного програмування, методів системного аналізу економічних процесів,
методів прийняття рішень.
Для успішного
читання курсу бажана технічна підтримка у вигляді кодоскопів
та комп’ютерної техніки.
Структура
курсу за кредитно-модульною системою
Дисципліна «Управління інноваціями» читається студентам протягом одного
семестру і має в своєму складі 54 аудиторні години, що складає 1,5 кредиту. Ці
кредити розподіляються на наступні 2 модулі
Модуль І. Моделі прийняття рішень в управлінні
інноваціями
Блок 1. Інноваційна діяльність та її вплив на економічний розвиток
Блок 2. Модель
життєвого циклу нового продукту.
Блок 3. Моделі прийняття рішень щодо інновацій
Модуль ІІ. динамічні Моделі інноваційних процесів
Теми лабораторних робіт
№ |
Тема |
Години |
|
Модуль І |
|
1 |
Методи оцінки ефективності інноваційної діяльності |
4 |
2 |
Моделі прийняття інноваційних рішень в умовах ризику |
4 |
3 |
Моделі оптимізації інноваційної діяльності |
4 |
4 |
Моделі оцінки інвестиційної привабливості інновацій |
4 |
|
Модуль ІІ |
|
5 |
Дослідження моделі зміни продукту |
4 |
6 |
Дослідження моделі росту знань і капіталу |
2 |
7 |
Модель корпорації, що реалізує інновацію (самостійна робота) |
6 |
8 |
Розробка бізнес-плану інновації за результатами ЛР №7 |
4 |
9 |
Контрольне заняття (тести) |
2 |
|
Всього |
34 |
Теми контрольних робіт на
самостійних заняттях.
1. Моделювання стійкого
розвитку країни з урахуванням інновацій (для модуля І)
2. Основи складання
бізнес-планів інноваційних проектів (для модуля ІІ)
Оцінювання студентів
Загальна кількість балів, яку студент може набрати протягом опанування
дисципліни 100.
В кінці кожного модуля студенти здають лабораторні роботи, які складаються
з розв’язування практичних завдань за темами блоків модуля. Розподіл балів
наведено в таблиці 1.
Таблиця 1.
Назва оцінки |
Модуль І |
Модуль ІІ |
Всього балів |
Лабораторні роботи |
25 |
25 |
50 |
Активність на заняттях |
5 |
5 |
10 |
Загальне тестування |
40 |
40 |
|
Всього |
|
100 |
Перетворення кількості балів у шестибальну систему представлено в таблиці
2.
Таблиця 2.
Кількість набраних балів |
Оцінка |
Залік за дисципліну |
100-90 |
Відмінно |
Зараховано |
89-75 |
Дуже добре |
Зараховано |
74-65 |
Добре |
Зараховано |
64-50 |
Задовільно |
Зараховано |
49-30 |
Незадовільно з правом перездачі |
Не зараховано |
29-0 |
Незадовільно |
Не зараховано |